Cara Untuk Mengoptimalkan Cpc Google Adsense

Cara untuk mengoptimalkan CPC Google Adsense - Saya akan membincangkan bagaimana untuk mengoptimumkan CPC Google Adsense.

Cara untuk mengoptimalkan CPC Google Adsense  Cara untuk mengoptimalkan CPC Google Adsense


Google Adsense CPC Optimization

Pilih Kata Kunci  (keyword) Terbaik
  • Ini sangat penting, kerana dia mempengaruhi CPC, anda boleh mendapat kata kunci ini di internet, aku cadangkan memakai Google Adwords. Sekiranya anda memakai kata kunci CPC tinggi yang membolehkan Google Adsense meletakkan iklan yang memiliki CPC tinggi pada blog rakan.
  • Sebelum ini aku telah kongsikan 101 keyword/kata kunci termahal untuk awal tahun 2019 Senarai Kata Kunci CPC Google Adsense Tertinggi 01/2019 

Pilih Blog Niche
  • Niche boleh ditafsirkan topik atau tema atau membincangkan sesuatu, niche ini sangat penting jikalau anda ingin mendapat pendapatan tinggi dari Google Adsense.

Target Pengunjung
  • Ini merupakan faktor penting yang boleh mempengaruhi kos klik pada Google Adsense.

Gunakan Google Analytics
  • Mengetahui halaman dan post blog yang boleh mendapat lebih banyak pembaca , ini akan membantu untuk menulis topik selanjutnya.
Negara sasaran
  • CPC  bergantung kepada Negara pelawat blog anda, dan Amerika Syarikat ialah negara yang mepunyai cpc tertinggi.
  • Saya juga tlah kongsikan list negara yang memiliki cpc tertinggi di dalam  posting Senarai cpc negara tertinggi 2019 

Begitulah cara terbaik untuk mendapat cpc tinggi di blog anda , dia sangat penting kerana keyword akan memilih penghasilan adseanse anda.

Sampai disini saja posting aku tentang Cara untuk mengoptimumkan CPC Google Adsense, MOga apa yang aku kongsikan ini sanggup membantu anda.

Thanks

Sumber https://www.onet4u.com/

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel