Smple And Blank Blogger Template Without Js

Assalamualaikum,
Saya mendapatkan email yang bertanyakan tentang Smple and blank blogger template without js, dan kali ini aku akan kongsikan Smple and blank blogger template without js code xml,

 Saya mendapatkan email yang bertanyakan perihal Smple and blank blogger template without js


Sangat basic bagaimanapun aku tlah menciptakan beberapa code menyerupai blog post dan sidebar.

Saya mengucapkan biar berjaya untuk menciptakan template memakai basic template ini,
sekiranya ada pertanyaan perihal template ini ataupun perlukan tunjangan sila hubungi aku melalui contact page.

Download


Password: www.onet4u.com

Sampai disini saja posting aku tentang Smple and blank blogger template without js, Harapan apa yang aku kongsikan ini sanggup membantu anda, sekiranya ada apa apa seruan sila kiriminkan ke email saya. Wassalam dari saya.

Thanks,
O4U Team




Sumber https://www.onet4u.com/

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel