Cara Menciptakan Fungsi Auto Refresh Di Blogger

Cara Membuat Auto Refresh Di Blogger - kali ini aku akan kongsikan cara memasang auto refresh di blogger,  A uto refreshini sangat berkhasiat terutamanya bagi mereka yang menjadi Publisher Adsense yang boleh dikatakan salah satu cara untuk meningkatkan paparan halaman di blogger.

 kali ini aku akan kongsikan cara memasang auto refresh di blogger Cara Membuat Fungsi Auto Refresh Di Blogger

Cara untuk memasang code auto refresh:

Saya akan kongsikan beberapa code auto refresh yang gampang untuk anda gunakan:

Pasangkan code ini di atas code </head>

<b:if cond='data:blog.homepageUrl == data:blog.url'> <meta content='900' http-equiv='refresh'/> </b:if>

900 = 900sec
Ubah 900 mengikut harapan anda.

ATAU

Pasangkan code ini di atas code </body>

<b:if cond='data:view.isHomepage'> <script type='text/javascript'> //<![CDATA[ setTimeout('location.href=\"/"' ,90000); //]]> </script> </b:if>

90000 = 90sec
Ubah 9000 mengikut harapan anda.

Pilih 1 daripada code di atas sesuai kemahuan anda.

Dan pasangkan ke blogger anda untuk menciptakan auto refresh,
Auto refresh ini sesuai di pasang hanya di home page blogger sahaja, Saya tidak galakan memasang di dalam page posting .

Baiklah hingga disini saja posting aku tentang Cara Membuat Fungsi Auto Refresh Di Blogger, sekiranya ada yang perlukan bantuan, silakan hubungi aku melalui contact page.

Thanks.
Sumber https://www.onet4u.com/

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel